Achievement
Diiplomas and certificates
Form of entrance
Всеукраїнська науково-практична конференція "Інформаційна діяльність: історія, сьогодення, майбутнє"
22 березня 2019 року на базі НПУ імені М.П.Драгоманова відбудеться Всеукраїнська конференція, яка буде цікавою науковцям, викладачам, студентам та усім бажаючим дізнатися про особливості інформаційної діяльності в епоху цифрових технологій та штучного інтелекту.
Мета конференції – систематизація та обмін досвідом представників профільних закладів освіти за напрямом «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», обговорення інноваційних технологій та актуальних проблем інформаційної діяльності в Україні та світі.
На презентації українського видання фундаментального дослідження Володимира Старосольського
19 лютого 2019 року студенти спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» на запрошення д.і.н., проф. Матяш Ірини Борисівни у медіа-центрі ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» мали можливість ознайомитися з першою київською презентацією українського видання фундаментального дослідження Володимира Старосольського «DAS MAJORITÄTSPRINZIP» (WIEN, 1916) / «ПРИНЦИП БІЛЬШОСТІ» (ЛЬВІВ, 2018).
Архівознавство... А що ми знаємо про нього?
Відкриваючи двері університету, ти знаєш тільки назву своєї спеціальності, можливо, місцезнаходження кабінету, де було залишено документи на вступ. На цьому все, прірва у знаннях і тиха паніка перед кожною новою дисципліною.
Перше знайомство з архівознавством відбулося у нас через півтора тижні від початку навчання. З очікувань: не впоратися, справити погане враження і нічого не зрозуміти. Насправді: швидкий вступ до дисципліни та індивідуальне знайомство, з’ясування реальних чинників, які змушують студента обрати свою спеціальність.
У цих дрібних деталях і моментах вже після другої пари ти розумієш, що професор кафедри інновацій та інформаційної діяльності в освіті Ірина Борисівна Матяш професіонал своєї справи.
Зупинка - найкращий спосіб роздивитися обидві сторони медалі
Якщо вона сталася ближче до середини, нам відкриваються чудові краєвиди на майбутнє, теперішнє та забуте минуле.
Що зберігають у собі архіви? На перший погляд усе ідентичне: документи, що втрачають дієздатність, потрапляють до страшного та темного приміщення, де про них забувають навіки. Архівні документи неначе тенденція музичної індустрії: випустивши один сингл, більше про тебе не згадають.
Але як бути, якщо через сторіччя люди роблять радіо голосніше та слухають до останньої секунди унікальний набір спонтанних нот? Людство може - повинне - так само прислухатися до архівних документів, які зберігають у собі самобутній дух гетьманства, фотографії натхненного театру та барви безнадійно сумних книг.
Останні п'ятниці розпочинаються для нас із говіркого київського вітру, який несе нас до справжніх антонімів: спочатку наймолодший з усіх - Центральний державний архів зарубіжної україніки; тижнем пізніше найповажніший - Центральний державний історичний архів міста Києва. Контрастність - ключ до розуміння спеціальності.
Електронні виставки архівних документів
Протягом осіннього семестру студенти-першокурсники вивчали таку базову дисципліну спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» як архівознавство.
Що ж тепер, на порозі сесії, думають студенти про цей курс? З чим асоціюють дисципліну та як сприймають архівні установи?
Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент інклюзивного середовища як інновація в освіті»
23 листопада 2018 року в НПУ імені М.П. Драгоманова відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент інклюзивного середовища як інновація в освіті» за участю закордонних та вітчизняних науковців, керівного складу закладів освіти, вчителів, студентів.
Як і кожна інновація, питання інклюзії з кожним роком розкриває для нас нові грані. Національні та етнокультурні особливості учнів, гендерна багатоманітність, соціально-економічне розшарування, наявність психотравмуючих чи складних життєвих обставин наголошують на необхідності інтеграції кожної особливої дитини до спільного освітнього середовища. Тому завдання не лише педагогів, батьків, але й держави, в забезпеченні дітям з особливими потребами усіх необхідних умов для належного навчання, розвитку та виховання.
Read more: Міжнародна конференція Менеджмент інклюзивного середовища