• Друк

ЕТИКА ТА ПСИХОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ

                  Навчальна дисципліна "Етика та психологія ділового спілкування" відіграє важливу роль у підготовці майбутніх фахівців. Дана навчальна дисципліна є основою для формування професійних компетенцій майбутніх фахівців галузі інформаційної, бібліотечної та архівної, які виявляються у процесі спілкування з колегами, керівництвом та у спільній професійній діяльності. Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійних та комунікативних компетенцій на основі розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів та технологій міжособистісного ділового спілкування.

           У курсі передбачається також вивчення становлення культури спілкування особистості, опанування нею правил етикету. Значна увага приділяється практичному, прикладному характеру дисципліни, що дасть можливість кожному студентові визначити шляхи формування власного іміджу, розвитку особистісного творчого потенціалу для майбутньої професійної діяльності. Цьому сприятимуть практичні заняття, ділові ігри, тестування, проведення дискусій з обговорення різноманітних ділових ситуацій.