1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Досягнення

Контакти

тел/факс: (044) 288-34-67
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Поштова адреса: 01601, м.Київ,
вул. Пирогова, 9, кімн. 5.5

На фейсбукfase1

В  Iнстаграм 

ins

Дипломи та атестати

Всього відвідувань

0832913
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
Всього
444
430
874
826938
18533
29646
832913

Your IP: 127.0.0.1
Server Time: 2018-01-22 20:10:46

Драгоманівці – у новому ТЕМПУС-проекті

Постійно підтверджуючи свій статус українського флагмана педагогічної освіти, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова знову серед переможців, цього разу – одночасно в науковій діяльності і міжнародній співпраці. Цей успіх – у складі міжнародного консорціуму, який став одним із переможців останнього конкурсного відбору програми TEMPUS IV.
Спільний європейський проект 543873-TEMPUS-1-2013-1-DE-TEMPUS-JPCR має назву «Підготовка педагогів і освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами і організаціями» (в оригіналі - «Aus- und Weiterbildung für Pädagogen und Bildungsmanager in Diversity»).
Тематика цього проекту набуває особливої актуальності в багатьох країнах світу, оскільки сьогодні педагог, приходячи в студентську або учнівську аудиторію, потрапляє в абсолютно не однорідну групу. Часто перед ним в одному класі виявляються і обдаровані діти, і діти з особливими потребами здоров'я, і дитина з неблагополучної сім'ї, або ж із родини мігрантів.
- Якими особливими компетенціями повинен володіти сучасний вчитель або викладач для успішної роботи в такій гетерогенній групі?
- Які нові вміння та навички потрібні менеджеру навчального закладу для ефективного вирішення питань, пов'язаних із гетерогенністю освітнього середовища?
Знайти відповіді на ці та пов'язані з ними питання якраз і заплановано в рамках проекту TEMPUS-543873.
Грантоотримувачем і координатором проектної роботи є Фондовий Університет Хільдесхайм (Німеччина).
У статусі партнерів в проектну роботу залучено 20 навчальних закладів, з них:
4 – з країн Європейського Союзу: Університет Бремена (Німеччина); Університет Відня (Австрія); Університет Хельсінкі (Фінляндія); Римський університет Link Campus (Італія);
4 – з України: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова; Хмельницький національний університет; Бердянський державний педагогічний університет; Дитячий соціально-реабілітаційний Центр «Сонячне світло» ( с. Требухів, Київська область);
3 – з Республіки Білорусь: Вітебський державний університет імені П.М.Машерова; Мозирський державний педагогічний університет імені І.П.Шамякіна; Академія післядипломної освіти (м. Мінськ);
8 – з Російської Федерації: Новгородський державний університет імені Ярослава Мудрого; Санкт-Петербурзька академія післядипломної педагогічної освіти; Рязанський державний університет імені С.О. Єсеніна; Костромської державний університет імені М.О. Некрасова; Тюменський державний університет; Кубанський державний університет (м. Краснодар); Вологодський державний педагогічний університет; Школа № 122 центрального району Санкт-Петербурга.
Створення і розвиток ефективної мережі зазначених університетів-партнерів та їх успішна співпраця є однією з фундаментальних запорук успіху проекту .
Основні завдання, які планується виконати в рамках проекту, мають як концептуально-теоретичний, так і конкретно-прикладний характер. Серед них:
- створення в рамках міжнародного консорціуму багаторівневої системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогів і освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами та організаціями;
- розвиток міжнародної мережі університетів-партнерів, що забезпечує високу якість освіти за рахунок відкритого доступу студентів до кращих навчальних модулів і ресурсів, які є в мережі;
- розробка модульних тематичних кластерів з проблем гетерогенності для бакалаврату, магістратури та аспірантури;
- проектування модульної програми підвищення кваліфікації педагогів і освітніх менеджерів, які працюють з гетерогенними групами та організаціями;
- створення міжнародних тандемів наукових керівників аспірантів, які займаються дослідженнями педагогіки та менеджменту гетерогенного середовища;
- формування регіональних спільнот соціальних партнерів з питань інтеграції в соціум проблемних груп населення;
- створення інклюзивного освітнього середовища у ВНЗ-партнерах.
Важливою концептуальної особливістю проекту є широке розуміння терміна інклюзії - як інтеграції в єдину освітню спільноту та навчально-виховний процес представників усіх гетерогенних груп (а не тільки дітей з особливими потребами здоров'я). Як відомо, у міжнародному науковому середовищі з цього приводу ведуться термінологічні дискусії.
В НПУ імені М.П. Драгоманова контактною особою (координатором) у роботі над проектом є доктор філософських наук, професор Нестеренко Галина Олегівна, завідувач кафедри інновацій та інформаційної діяльності в освіті. Кафедра функціонує як міждисциплінарний структурний підрозділ університету, який для виконання своєї основної функції – організації курсів підвищення кваліфікації викладачів (усіх профілів) – постійно співпрацює з викладачами інших інститутів і кафедр НПУ. Професорсько-викладацький склад кафедри також характеризується високим рівнем професійної гетерогенності і представлений докторами і кандидатами філософських, педагогічних, економічних, історичних, філологічних наук. Це дуже важливий фактор для виконання міждисциплінарних завдань проекту TEMPUS-543873, адже вивчення особливих потреб гетерогенних груп учнів / студентів явно не вкладається в жодну вузькоспеціалізовану галузь знань.
Крім того, одним із завдань проекту визначена розробка каталогу компетенцій педагогів і освітніх менеджерів, необхідних для роботи з гетерогенними групами та організаціями. І проектна команда вже має досвід розробки абсолютно нових, загальнопрофесійних компетенцій педагогів – набутий у рамках виконання держбюджетної НДР «Формування управлінських компетенцій викладача вищої школи» (науковий керівник - академік Андрущенко В.П., відповідальний виконавець – проф. Нестеренко Г.О.).
Сьогодні Драгоманівська команда проекту TEMPUS-543873, навіть в умовах соціально-політичної нестабільності, активно працює над виконанням проектних завдань і відкрита до співпраці.

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Інститут неперевної освіти
Факультети
Фізико-математичний факультет :: Факультет філософської освіти :: Факультет фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний факультет :: Факультет інформатики :: Факультет іноземної філології :: Факультет історичної освіти :: Факультет корекційної педагогіки та психології :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет магістратури, аспіратнути та докторантури :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ